0 грн
Зробити замовленняПроцес оформлення замовлення складається з кількох простих кроків:
1. Оформлення замовлення на сайті.
Замовлення на продукцію, яка є в нашому каталозі, Ви можите оформити беспосередньо на сайті через кошик. Додаючи в замовлення продукцію що Вас зацікавила, вказуйте, будь ласка, її кількість та необхідні опції (друк банерів, графічних панелей, розмір, підсвічування та т.і.).
2. Передача реєстраційних документів при оплаті юридичною особою.
Після оформлення замовлення Ви отримаєте електронний лист-підтвердження. Для подальшого листування щодо данного замовлення, будь ласка, відповідайте на цей лист, зберігаючи тему з номером замовлення. Якщо Ви працюєте з нами вперше і хочете оплатити замовлення як юридична особа або ФОП, то у відповідь на подтвердження відправьте реєстраційні документы - скан свідоцтва про реєстрацію та свідоцтво платника ПДВ (якщо є).
3. Обробка замовлення та виставлення рахунку на оплату.
Кожне замовлення перевіряється менеджером, після чого на його підставі формується рахунок для оплати і відправляеться по електронній пошті.
4. Передача оригінал-макетів для друку банерів або графічних панелей.
Файли для друку (або посилання на їх завантаження, якщо розмір файлу більше 20 Мб) відправляйте, будь ласка, по електронній пошті із зазначенням номера замовлення в темі листа. Технічні вимоги до підготовки оригінал-макетів опубліковані на сайті по кожній конструкції. Будь ласка, надсилайте макети, згідно з технічними вимогами. Це забеспечить швидке та коректне виконання Вашого замовлення.
5. Оплата рахунку клієнтом.
Всі замовлення надходять у роботу після отримання оплати.